čtvrtek 14. února 2019

POSLEDNÍ


Dnes je Valentýna. Neslavím ho a přece si dávám dárek. Tím dárkem je odvaha, se kterou teď půjdu s kůží na trh:-)

Na sklonku loňského roku mi přišla zpráva, že účty Google+, kde spravuju svůj blog, budou na jaře 2019 zanikat. Začala jsem panikařit. Jako jak jako, že se to celé smaže??? Měla jsem plány, do kterých jsem svůj stávající blog chtěla zahrnout.

Uplynulo pár měsíců a mně došlo, že ten Google to asi nenaplánoval tak špatně. Bylo to jako další dílek do skládačky mé motivace a zahození všech vnitřních strachů, abych šla a opravdu začala dělat to, co jsem dlouho plánovala. Aby to byl nový začátek.

A tak jsem se dostala do momentu, kdy svůj blog opouštím. Píšu poslední příspěvek a je mi to líto tak jako každému, když opouští své „dítě“. Něco, co pomáhalo. K čemu se rád vracel, co dobíjelo baterky. Místo toho vystupuju ze své komfortní zóny, zakládám nový blog a facebook, chystám se napsat eBook a to celé s cílem sdílet své zkušenosti a být nápomocná rodičům, kterým se narodí děťátko s PAS. Jejich rodinám. 

Chci ukázat, co jsem se za uplynulé roky naučila a stále učím. Aby nemuseli na to všechno tak složitě přicházet sami, když už jsou lidé, kteří tu cestu vyšlapali. Bez ohledu na to, jak různé naše autistické děti jsou. 

Teď už zbývá jen poděkovat všem mým čtenářům. Že mi věřili, že mě podporovali. Z celého srdce děkuju, mávám na rozloučenou a i přes strach a chvějící se srdce vkládám odkazy na mé nové virtuální působiště. Věřím, že stále zůstane inspirací. Všem auti rodičům přeji hodně radosti a malých krůčků vpřed, které pro nás TOLIK, TOLIK znamenají.

Nově mě najdete tady:
https://zuzanadvorackova.cz/
https://www.facebook.com/poznavameautismus/

S láskou,
Zuzka a Kubík

Žádné komentáře:

Okomentovat