středa 21. září 2016

JAK VYPADÁ ŠŤASTNÉ ODPOLEDNE



Po třetí hodině jdu pro Kubu do školky. Moc se na něj těším. Vždycky a bez ohledu na to, že může kdykoliv přijít těžký den... Nacházím ho s kamarádem v objetí. Má OPRAVDOVÉHO kamaráda. Jsou to kumpáni a jsou pořád spolu; hlavně si spolu hrají. Ne vedle sebe, ale SPOLU. Už jen to mě naprosto neuvěřitelně těší...je to tak zdravé! 

Jdeme domů a povídáme si, co vidíme kolem sebe. Po příchodu Kubík radostně vykřikne „A me doma!“ (= a jsme doma), na což vzápětí navazuje veselý taneček a spousta úsměvů a hned potom věta „Já chi ajped..“ A já už tradičně odpovídám, že teda uděláme úkolky a pak bude ten jeho „ajped“.

Přináším úkoly. Kubík je plní a ještě u toho se mnou stíhá vtipkovat. Píše, čte, přiřazuje, a najednou ze sebe sype slovní zásobu, o které netuším, že ji má.... (jen další důkaz toho, že auti děti nasávají vše, i v momentě, kdy vypadá, že jen koukají do zdi). Dokončujeme úkoly a Kuba vesele volá „Tydiiiii!!!!“ Neboli měl jsem čtyři úkoly, budou čtyři bonbony. Mlsá bonbony a spokojeně se jde koukat na své videa s vláčkama.  Vláčkama prostě žijeme. Ale pak je tu ještě něco, co ho momentálně baví... Dny v týdnu. A tak mi povídá dny od pondělka do neděle, že v sobotu a v neděli se do školky nechodí a to jsme doma – máma, táta, Kuba.

Do toho začne prozpěvovat písničku o Červené karkulce, a když potřebuje s něčím pomoct, tak volá to své „Mami! Mami!!!“

Všechno tohle je asi běžné. Asi to tak bývá a já to nevím, protože zkušenost tohoto typu nemám. Není přenosná míra radosti a naplnění, když tohle všechno přichází. A pak přijde domů tatínek a jsme spolu, venku prší a my si můžeme VŠICHNI TŘI povídat, laškovat, být opravdu spolu. 

Nevím, jak dlouho to bude takové. Chci věřit, že už pořád.




Žádné komentáře:

Okomentovat