středa 17. ledna 2018

AKTUÁLNĚ



Dny utíkají jako voda. Děje se spousta věcí, a přece nejde o hodně z nich psát. 

Střídám jednu aktivitu za druhou, po návratu synka ze školy jakbysmet. Rozdíl je jen v počtu zúčastněných:-)

Vedu domácnost. Vařím, uklízím, nakupuju, organizuju. 

Snažím se dělat něco pro sebe. Cvičím. Čtu si.

Neustále pronikám do témat speciální pedagogiky, školských náležitostí a metodiky práce s autistickým dítětem.

Vymýšlím vizuální pomůcky, kreslím, vysvětluju, laminuju. 

Jsem policajtem a řeším jeden průšvih za druhým. Důslednost ve výchově bych mohla myslím pomalu vyučovat. 

Jsem milující mámou. Pomáhám, podporuju, pohladím.

A i když se na mě valí spousta překážek, dějí se i věci krásné, které stojí za to ukázat. 

Sotva jsem nedávno zmínila, že malé lego u nás není tak v kurzu, otočily se dva dny a vše je jinak. Zde ukázka synkovy samostatné akce. Dle vlastní fantazie, bez návodu, bez pomoci.

Jsem pyšnou mámou. 


















P.S. Barevná odlišnost u kol je zcela záměrná... a logiku v tom nenajdete...


Žádné komentáře:

Okomentovat