pondělí 4. září 2017

PRVNÍ DEN



Věci se vždycky dějí z nějakého důvodu. Asi jsme soundtrack z Mamma Mia poslouchali právě proto, abych slyšela písničku „Slipping Through My Fingers“. Ta písnička mě šíleně dojímá a vždycky to tak bylo. Je to sice o loučení s dospělou dcerou, ale pro mě to je teď o „loučení“ se synkem...o konci jednoho období bezstarostnosti, školkové pohody, absolutního dětství. Nově přichází čas povinností, náročných cest, vyzrávání. Poslouchala jsem tu písničku, tančila na ni s Kubou v náručí a brečela jsem jak želva. Sometimes I wish that I could freeze the picture...

A dnes, dnes už to máme za sebou. První den ve škole. Velký, veledůležitý den! Den, kdy Kubík poprvé ucítí vůni budovy, atmosféru ve třídě, kdy se mu zalíbí nebo nezalíbí děti. Den, kdy se znovu učí spolupracovat s tolik důležitým člověkem – svou paní asistentkou. První zasednutí v lavici, první „Dodýden!“.

Všechno bylo. To, co dnes předvedl, bylo skvělé. Jsem ze všeho hrozně moc unavená, ale moc mu věřím. Věřím, že zase všechno zvládneme, tak jako doposud. Protože on nám ukazuje, jak moc lze překonat sám sebe.  Je inspirací. 

Tak. A teď si to třeba pusťte.


Žádné komentáře:

Okomentovat