pondělí 15. června 2015

O TOM, JAK CHCI VŽDY TO, CO NEMŮŽU MÍT



Je naprosto přirozené a velmi časté u mnoha z nás, že chceme přesně to, co mít v danou chvíli nemůžeme. Není to náhoda, spíš železné pravidlo a důkaz, že naše zlatá česká povaha je věčně nespokojená.

Nejsem výjimkou. Když je zima a mínus dvacet, třepu se na léto a sluníčko. Když přijdou tropy, funím, nadávám a chci chládek! Když kamarádky nemají čas, kloužu se zpravidla na dně občasné deprese a už se s tím pomalu bojím otravovat manžela. Když toužím po aktivním odpočinku, zpravidla onemocním nebo se prostě nějak roznemůžu. Normálka.

I teď. Toužím zoufale po napojení na synka. Jaksi ho poslední dny ztrácím. Máme zpět období táty. Dnes jsem žehlila a marně přemýšlela, jak se zapojit do smíchu a veselí, které zněly z pokoje. Nešlo to. Strašně moc přeju muži, že jejich chvilky jsou tak silné a šťastné. Je to hrozně moc v pořádku. Jen mi chybí ten můj kontakt. Přijdu do školky a žádná radost z příchodu mámy se nekoná. Doma spolu fungujeme, ale denně se hádáme (jak vtipné prohlásit, když dítko stěží řekne slovo nebo jednoduchou větu..). A pak...přichází táta. A všechno je hned narůžovo. Natolik, že mě při uspávání vysloveně odmítá a vyžaduje otce. Ale je to chytrák – jakmile pocítí, že miláčka tátu už svým dlouhým nespaním a jančením vytočil do běla, zželí se mu matky a v pudu sebezáchovy, trochu zištně a trochu zoufale, volá máma. 

Je mi naprosto jasné, že jakmile toto období pomine a Kuba se na mě zase tak trochu pověsí, už si budu stěžovat, že jsem z něj unavená, a ať už mě proboha někdo vystřídá… Jsme vážně nemožné povahy my Češi:-) Ale zase je pořád na co se těšit:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat