čtvrtek 2. července 2015

PINTEREST



Propadla jsem kouzlu Pinterestu. A i když mám oblastí a témat ke sledování víc, jako již tradičně jsem se začala nejvíc nořit do problematiky autismu. A tady jeden kousek, který podepíšu:





Pro neanglisty:
Jsou lidé, co svého hrdinu nikdy nepotkají. Já jsem tomu svému dala život.


  
A tady je ten můj:



Hrdina, který se...
....před týdnem poprvé, pyšně a s radostí vedl s kamarádkou za ruce.
...už nebojí jíst zmrzlinu.
...během dvou dnů naučil několik říkanek a písniček.
...pokouší říkat nová a nová slova, i když jsou na něj moc těžká.
...se naučil, jak a kdy se volá. Když je jeden z nás pozadu, slyšíme jeho spontánní MÁMOOOO! TÁTOOOO!
...naučil kamarádit s dětmi a nebýt jen vedle nich.
...rozhodl, že bude mámě pomáhat, a už několikrát si sám do šuplíku uložil své vyprané spodní prádlo a ponožky.
...zcela náhle a samostatně rozhodnul čůrat venku vestoje (nemyslete si, toto JE překročení Rubikonu:-)


Je to jen několik úspěchů poslední doby. V měřítku jeho hendikepu jsou obrovské! Vzhledem k tomu, kolik překážek překročil a kolik mílových kroků za uplynulé tři roky ušel, je to hrdina. Pro mě určitě! Pere se statečně, ten náš autík:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat