sobota 11. února 2017

PEXESO



Dnes je nějaký šíleně magický úplněk. Pociťovali jsme to silně už celý týden. Děly se věci, které se neděly už třeba rok. Ale o trápení dnes není řeč. Kdepak.

Dnes se podařily jinačí kousky. Kuba začíná formulovat „delší věty“. Co pro někoho může být úsměvné, pro nás je velkou metou. Tak třeba dnes řekl POČKEJ NA MĚ. Wow!

Ale hlavně – hlavně jsme poprvé, já, můj muž a syn, hráli společně pexeso. Kubík prostě hrál. To je až neuvěřitelné! Trvalo to tak dlouho... a teď to najednou přišlo – první společná hra. Radost z nasbíraných kartiček, sdílení hry, zábava...prostě spolu... Zůstalo jen u jedné hry, ale věřím, že to bude lepší. 

Pořád dokola nám povídá pohádku O veliké řepě. Je to úžasné, zná to nazpaměť a výslovnost se s každý opakováním lepší. A taky, když nás vyjmenovává, už často říká TÁTA, JÁ, MÁMA.  Já – to je velký posun.

Nesmím zapomenout, že jsme byli poprvé bruslit. A bez větších potíží (kupodivu). Ale to by vydalo na samostatný příspěvek...

Dnes prostě chci říct, že se daří. Někdy mám pocit, že nás ty úplňky zničí a rozloží, ale pak se to prostě vždycky zvedne. Daří se. Kuba bojuje. A my se radujeme:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat