úterý 19. července 2016

NOVÁ DIMENZE BYTÍ



Chodím s černým svědomím. Nevím přesné datum, ale vím, že jsem nepsala žádný příspěvek na blog už asi tak zhruba, přibližně a minimálně VĚČNOST. Mrzí mě to, jelikož mě to baví a na koníčky by si člověk prostě měl urvat čas. Zvlášť když myšlenek a nápadů je dost a v mém nitru přímo křičí, že chtějí ven! Stále si to říkám a stále se to nedaří. Ne, nejsem schopná, to je to pravé slovo. Jaký si to uděláš, takový to máš.

Zajímavé a nové je ovšem to, že už mi pár lidí taky řeklo „Hele, co se děje? Ty vůbec nepíšeš…!“ Jako prostý důkaz toho, že to někoho zajímá. Že ta anonymní skupina ve statistice navštěvovanosti blogu skutečně existuje a skutečně to sleduje. A je úplně jedno, že ve srovnání s Kafe a cigárko nebo Foodlover jsem absolutní žabař a stojím na začátku. Psaní mě baví a je strašně příjemné zjistit, že to moje někdo vyloženě vyhledává.

Dlouhou dobu jsem byla doma s Kubou. Konec toho období si vybavuju jako prapodivné prázdno bez vlastního sebevědomí, realizace. S obrovskou touhou pracovat, být mezi lidmi, prostě být k něčemu! Je to paradox, protože právě v tom veledlouhém období jsem byla nejvíc „k něčemu“ ve svém životě. Byla jsem nově mámou. A navíc mámou malého autisty. A to bylo období tak obrovského množství práce, že až zpětně nechápu, jak jsem to zvládla. Provést ho z období absolutní temnoty a ticha k první komunikaci, prvnímu pohledu do očí, prvních sdílených okamžiků. Nepřičítám sobě všechny zásluhy, protože hodně jich má i můj muž, ale logicky z hlediska rozdílu pracující muž vs. žena v domácnosti jsem prostě celé ty dlouhé měsíce a roky více studovala, kreslila, lepila, vyráběla, laminovala…konzultovala a vymýšlela a zkoušela a zkoušela a zkoušela. Radost z úspěchů a posunů byla a dodnes je nepřenosná a sladká. Ale člověk se musí realizovat i sám. Patří to k osobnímu štěstí a je to v pořádku. A tak mi tenkrát stále něco chybělo.

A šup. Najednou utekl nějaký čas a Kuba je mezi běžnými dětmi v běžné školce. A já už dva roky chodím do práce, kde to mám ráda a cítím se dobře. Sebevědomí se vrací. A k tomu se věnuju oblíbenému psaní a ono má mezi lidmi docela úspěch, můžu-li to tak odvážně pojmenovat. To je prostě absolutně nová dimenze mého bytí a osobní spokojenosti. Přes všechnu tu šílenou únavu, co na mě každý večer s jistotou a neomylně dopadá, můžu zodpovědně říct – je to super:-)

Krásný den všem! A snad se i polepším:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat