čtvrtek 28. července 2016

NOVINKY



Čas letí. Dějí se věci. Co je nového?


Kuba začíná skloňovat podstatná, někdy přídavná jména. Začíná tušit rozdíly.

Můj vyvdaný nevlastní syn už mě v patnácti přerostl o dva centimetry. Autorita je v tahu.

Do rodiny přibyl další člen – již druhá (!) plyšová ovečka Shaun, tentokrát v baby velikosti:-)

Ze synka se stal papoušek – opakuje a opakuje, co slyší. Za první měsíc prázdnin jsem ještě ani nevytáhla logopedické cvičení, a přesto se zlepšuje:-)

Objevila jsem fantastické knihkupectví! Sním o tom, že se tam jednou octnu na pár hodin sama, nakoupím hříšné množství knih a pak si s nimi sednu na líné odpoledne do kavárny.

Začal kult DOMA. Po absolvovaném táboře Kuba snese jeden výlet denně, a hned potom pospíchá DOMŮ. Dnes odmítl odpoledne vytáhnout paty, a to jsem ho lákala na zmrzlinu a do herny. Doma je dobře.

Přečetla jsem dobrou a trochu smutnou knihu. Halina Pawlovská: Pravda o mém muži.

Na výlet jsme se naučili balit batoh rychlostí dítěte, které se těší na nové zážitky a v okamžiku stepuje u dveří v botách:-)

Můj muž teď slepuje papírové modely. Synkovi pro radost, zároveň pro svůj relax. Kéž by modely nahradily ty občasné cigarety.

Mám první nápad na vánoční dárek. Letos to prostě pořídím všechno v září a říjnu, ne že ne!

Kuba si začíná ochotně vybírat oblečení podle svého. Rozeznává oblíbená trička, prostě to ŘEŠÍ:-)

Začíná mi běžet hlavou, že možná, fakt jen možná, bychom měli pořídit dům nebo chalupu. Mému muži už se to tam vkrádá dávno, to není novinka:-) Ale kdoví. Miluju výhledy z našeho bytu.

Skorobezlepková strava se lépe daří mému muži. Borec! Já to flákám. Disciplína je bídná.

A to by asi dnes stačilo:-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat