středa 5. dubna 2017

PŘEDVEČER



Je předvečer Kubíkova zápisu do školy. Poslední dny jsem měla mravenčení v břiše, rostoucí nervozitu, nekonečné obavy. 

Dnes jsme si s Kubou užili moc hezké odpoledne. Hráli jsme si, povídali, hodně se smáli a hodně sdíleli. Bylo to úžasné! Takové, jak to jen může být, když těžší dny pominou a přijde zlepšení a pokrok. 

Nervozita mě jaksi opustila. Jakou mávnutím kouzelného proutku. Protože žádná škola, žádné zkoušky, žádné další nároky systému nejsou tak důležité jako ten vztah, co spolu máme. Já jako máma a on jako můj syn. Základ úspěchu a štěstí pro mě tkví v rodině. Přes všechny těžkosti můžu ráda a šťastně říct, že moje, naše, rodina je bezvadná. Nejlepší, jakou můžu mít. Autismus neautismus. Ten tam svým způsobem vlastně nehraje roli. 

Jsem za to moc ráda.


Žádné komentáře:

Okomentovat