úterý 23. února 2016

UŽ I JÁ NA DETOXU



Tak i já jsem se ocitla ve víru detoxikace. Bohatší o nové poznatky o svém těle, o to, s čím se pere, aniž o tom vím, se teď já peru s chutí detoxikačních přípravků. Nikdy jsem kromě máty nebyla nijak extra nadšená z bylinek, a tak s tou bylinkovou příchutí mám trochu problém. Přičemž můj muž by se asi hodně smál už při slově trochu...:-) Křivím pusu, vykřikuju něco o tom, že TOHLE TEDA NEVYDRŽÍM, bojuju a ochotně to zapíjím povoleným douškem vody.

Ale moje nechuť k bylinkám není hlavní zpráva dne. Hlavní zpráva a můj skutečný osobní průlom spočívá v tom, že jsem se rozhodla pro něco, co by se dalo nazvat zdravější život. Neboli přestat naříkat nad tím, o čem vím, že je špatně, ale začít věci dělat jinak.

Test předcházející detoxikační kůře mi hodně pomohl. Pojmenoval problémy, kterým čelím, pojmenoval to, co mi očividně dobře nedělá. Tak třeba lepek. A světe div se – JÁ, která si ujíždím na čerstvých bílých rohlících, jsem si koupila špaldovou mouku. Chystám se na špaldové palačinky, v obchodě vybírám víc žitné než pšeničné pečivo (což je mimochodem slušný oříšek) a přestala jsem mlsat tradiční čokoládičky a spol. Dokonce zvažuju snídaně jogurtové nebo ovesné. Myslím na to, jestli konzumuju zeleninu a ovoce. A to je teprve překročení mých hranic!

Tisíckrát jsem měla v mysli to, že bych s tím asi měla něco dělat, že jím typicky špatně nezdravě tak nějak počesku........ Ale teprve teď se propojila obecná zdraví prospěšná potřeba to udělat s mou vnitřní touhou, vnitřním motorem. Chci se cítit líp a opustit tu chronickou únavu. A nechci mít bolavé břicho. A chci mít energii. 

Určitě mi pár lidí, až jim o tom řeknu, s údivem odpoví, že jsem přece štíhlá, že o co mi jde... Jenže i štíhlé tělo se může trápit. Takže zřejmě někteří závistivci, kteří naprosto očividně řešívají to, že mám tzv. POSTAVIČKU, budou dost možná řešit i to, že navíc ještě jím i zdravě.... No jo, beztak je celé roky na dietě...:-) 

Jde to možná ruku v ruce s nadcházejícím jarem, i když za oknem je zatím vcelku výstavní zima. Těším se, až zase vyběhneme s Kubou na pořádnou jarní procházku. Těším se, že budu dělat věci jinak. 

Je super se na něco těšit. A je super věnovat i čas sama sobě. Tak ještě den. A pak zpátky do koloběhu:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat