čtvrtek 4. května 2017

TRHACÍ



Včera a dnes se staly zajímavé věci. 

Včera jsem potkala slony. Tři. Prostě jdu po chodníku, zvednu hlavu a najednou metr ode mě slon. A další dva za ním. Krásní, velcí, tiší. Máme tu cirkus a cirkusáci prostě vzali slony courat městem. Já je potkala. Rozhodla jsem se to považovat za štěstí, které na nás určitě někde číhá:-) 

Dnes jsem seděla u kafe s kamarádkou, co je taky auti rodič. A zajímavé bylo, že jsme naprostou náhodou přišly na to, že náš autík, její autík i jeden další, co znám, mají trhací období. 

Kubík ve školce potrhal knížku. Doma si trhá své milované papírové modely vlaků. Co večer, to jeden.

Kamarád z vedlejší třídy taky trhá, co může.

A nakonec kamarádčin autík prožívá aktuálně tutéž mánii; soustředí se zejména na sešity trhací, s perforací anebo lístky do šatny. A tak kamarádka chodí a kupuje štůsek šatnových lístků a chlapeček trhá a trhá a je mu dobře. A těm dalším dvěma nejspíš taky.

Je to zajímavé zjištění. Jakoby něco mezi nebem a zemí nutilo autíky ke stejnému. Teď je to trhání, příště kdovíco. 

Obě jsme tím byly fascinovány. 

Máte-li doma autíka a ten má trhací období, ozvěte se! Mohl by z toho být zajímavý průzkum:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat