středa 25. června 2014

CUKRÁRNA



Včera jsme byli se školkou v rámci zakončení školního roku v cukrárně a na procházce. Normálně by to byla jen školková akce, ale protože další ruce se u autíků nebo vozíčkářů na takové „akci“ mezi lidma vždycky hodí, přidala jsem se i já a maminka Kubíkovy velké kamarádky Zuzanky. Děti byly sice kvůli nemoci jen tři a dospělí tak čtyři, ale bylo to tak akorát, aby se ty dítka ohlídaly.

Vypadá to, že si Kubík zvyká, že občas se prostě odpočívá, sedí, popíjí nebo mlsá někde mezi lidmi. A protože máme úkol ho tímto i jinými způsoby (např. kino, divadlo) socializovat, činíme se. Kromě včerejší cukrárny jsme si sami zašli i na džusík a kávičku a ani jsem pro zábavu nemusela tahat iPad. To jsou novoty! To je svoboda! Stačí jen zajistit, aby bylo okolí dostatečně zajímavé, a jde to. V ideálním případě kolem jezdí auta, chodí spousta lidí a vůbec je tam šrumec. Jestli jsem dřív volila zahrádku restaurace kvůli pohodě a klidu pryč od centra, dneska si klidně sednu na zahrádku u cesty a jsem ráda, že sedím:-) Léto budiž požehnáno!

v cukrárně

na džusíku a kávičce
na procházce

Žádné komentáře:

Okomentovat